12 Nisan 2012 Perşembe

Ben Neymiş(m)im

Blogger güzellerinden Missbone vakti zamanında beni ilk kez mimleyerek milli etmişti. O yüzden Missbone adını hiçbir zaman unutamayacam sanırım. Neyse baktı çok güzel devamını getireyim diyerek tekrardan mimlemiş sağolsun ama bu sefer güzel insan Cherry Wine'la birlik olmuşlar. Cherry'de mimlemiş sağolsun. Mimlenenlere biraz baktım da herkes bi börtü böcek durumlarında, birazdan okuyacağınız mim kısa kısa ve biraz aykırı gelebilir;

1) Yemek olsa ne yemeği olurdun?
Mantı
Öyle çok büyük iri taneli hazır mantılardan değil. Büyüklüğü maksimum baş parmağının tırnağı kadar olacak. Tabak güzelce dolacak üstüne SULANDIRILMAMIŞ sadece çırpılmış yoğurt dökülecek. Sıcak mantı yoğurtla buluşup soğumaya geçtiği sırada sos hazırlanacak. Bol tereyağ, 1 yemek kaşığı salça, kekik, pul biber, çok az karabiber (çok az). Bol tereyağından dolayı sulanmış gibi olan sosa 1 çay kaşığı nane atacaksın. Bu sosu biraz olsun toparlayıp akışkanlığını azaltacak. Sonra iyice çırptıktan sonra yoğurtta soğuyan mantının üstüne dök. Afiyet olsun bandıra bandıra ye beni işte. Daha ne olsun.

2) Müzik aleti olsan ne olurdun?
Vita yağı tenekesi. (Sarı olan varya o işte.)
Sonra salın beni ufak yaşta çocuğun o ellerine. Eline altığı ufak bir tahta çubukla tangırdatsın dursun. Çat, Çut sesler çıkartırken bacaklarıyla sıkıştırdığından biraz küt bir ses veririm hatta kısmen yanlarım içeri girer ama eğlencesi büyüktür.


3) Araba olsan hangisi olurdun?
Geleceğe dönüş filmindeki araba.
Onun bi ismi vardı ama unuttum. Ama o olmak isterdim. Tarihi ayarla, debriyajdan ayağını çekerken gaza yüklen ve git. Hoş geleceğe yada geçmişe gitsen de debriyaj-gaz olayı şart tabi. Yoksa araba olduğunun farkına varmıyorsun.

4) Aylardan hangisi olurdun?
Mayıs, Haziran, Temmuz.
Yamulmuyorsam günleri en uzun yaşadığımız aylar bunlar. Saat akşam 8 bile olsa güneşin ışıkları rahatlatıyor insanı. Günler 24 saat olsa da güneş ışığını gördükçe günün içine birçok şey sığdırabilecek gibi geliyor insana. Hatta geceleri bile daha bir pozitif oluyor.

5) Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Ayakkabı/terlik aynı kefeye koyarak cevaplıyorum. Terlik olayım terlik. Anne terliği. Uçuyorum, kaçıyorum, köşelere çarparak hedefimi buluyorum, herkes benden korkuyor, beni görünce insanlar bi ürperiyor yada sevecen tavırlara bürünüyorlar. Hatta anılarım bile oluyor. :)

6) Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Blazer Ceket.
Kıyafet konusunda tek tutkum diyeyim. Her yaz başında 1-2 tane alırım. Sezonu falan takip etmem ama blazer ceketleri nerede görürsem göreyim mutlaka üstümde denerim.

7) Renk olsan hangisi olurdun?
Kırmızı.
Sebebi evet aklından geçen...

8) Hayvan olsan hangisi olurdun?
At
At olayım ben. Siyah tüyleri parlak, güneşte ışıldayan siyahlıkta. Yelelerimde Gandal'ın Yüzüklerin Efendisi serisinin İki kule bölümündeki beyaz atın yeleleri gibi uzun olsun. Binmek isteyen mail adresimden ulaşabilir.

9) Şuan okuduğun kitabun 137. sayfasında neler var.
Kirpi
Kirpi adında ne olduğunu bilmediğim gerçek yaşanmış bir hikaye. Bilmememin sebebi ise daha o bölüme gelmemiş olmam. Ama az kaldı.

Ve bir Missbone ve Cherry Wine Mim'inin daha sonuna geldik. Bir sonraki mimlerde görüşecez elbet...

Dur dur ilk defa mimleyecek birilerini buldum sanırım; Erobur, YerliVodkaVişne Cokomell, İrituruncubalık, Su damlası ve mimlenmek isteyen herkes...




8 yorum:

  1. mantı tarifini beğendim :) devamını bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naneyi fazla kaçırmamak koşuluyla deneyin :))

      Sil
  2. hafiz bak blazer ceket benimde boyle tutkumdur, herkesede yakismaz ceket. zaten erkek dedigin ceket giyer, gomlek giyer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yaz blazer şart hafız. Sana yakışıp yakışmaması tartışılmaz bile, blazer dedikmi barney gelir akla, seni blazer ceketle gömecez zaten :)

      Sil
  3. Mantı sosu tarifin için saol haha :D deniyim bari o şekilde.:D

    Eğlenceli cevaplar olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dene naneyi fazla kaçırma. Bol tereyağ şart birde :)

      Sil
  4. Alakası yok ama ben bi alet olsam kesin mutfak robotu olurdum. Çok işlevsel yani o bakımdan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak robotu şart, özellikle yazın içecek konusunda büyük yardımcım :)

      Sil

Şimdi sen buraya yazıyorsun ya, Yaz be! Yazana birde sen yaz.