2 Nisan 2012 Pazartesi

Che'mim Vol 2

Che'm gene mimlemiş beni sağolsun. Hiç eksik etmez her seferinde mimler beni. Her ne kadar da "tatile gidelim kafamızı dinleriz" teklifimi geri çevirse de severim sayarım kendisini. Neyse sorulara geçelim azizim.

Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı?
Yok dediğim şeyin var olması biraz imkansız gibi. Neyse leblebi tozu ve leblebi helvası. Bilmem bilir misiniz ama küçülüğümün vazgeçilmeziydi bu ikili. Leblebi tozunu istinaden de olsa bazen bulabiliyorum. Ama Leblebi helvasına yıllardır denk gelemiyorum. Şuan yazarken aklıma geldi, herhangi bir Koska dükkanında niye aramadığım. Valla mim bi halta yaradı jetonu düşürdü.

Eskiden bu yana neler değişti sizce?
Sokaklar, apartmanlar, kaldırımlar, çocuklar, oyuncaklar, eğlence, arabalar, yatlar, köprüler, tüneller, şehirler, hava, su, toprak, anlayış, hoşgörü, insanlar, dünya, ve tabi ki Çelik... 80lerin ikinci yarısını hasbelkader anımsadığım, 90ları görmüş 2000'ler de işler çığırından çıkmaya başlayarak değişti her şey. Ajda aynı onda hemfikiriz.

Neleri özlüyorsunuz peki?
Geçenlerde farkettim, ismimin bir hışımla pencerenden bağırılıp sokakta yankılanan tınısını özledim. Eve giderken bana çok ters olan bir taraftan geliyordum ki birisi pencereden çocuğuna sesleniyordu... Aklımda envai çeşit soruyla boğuşa boğuşa yürürken birden ayıldım. O an beynim resetlendi, kaç yıldır bana böyle seslenilmiyor diye düşündüm... Yaptığı veya yiyeceği yemeği sağda solda gösteriş olsun diye PAYLAŞILMADIĞI günleri özlüyorum...

Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?
Her zaman söylediğim bir laf vardır. "Herkes değişir" Bunun kaçarı yok ve bunun bilincinde olduğumdan çok büyük şok eden bir değişiklik yok hayatımda. Ama işe yarar iyi ki değişti dediğim şey sadece teknoloji. Her ne kadar bizi üşengeçliğe itip ve sokaklarda tepki göstermek yerine Twitterda TT yapıp olduğumuz yere hapsederek protesto ettiğimizi düşündürdüğümüzü zannettirsede, iletişim kısmı olarak baya kolaylaştırdı... (ne garip bir cümle oldu bu koyver) Belkide bu yüzden artık o sokaklardaki özlediğim tını yok oldu. "Alo lokes nerdesin?"

Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz?
Canon Ef 70-200 f/2.8 IS USM'le İzmir'de bir tatil. Oradan Kuşadası'na (adaya) inerim. Oh mis... Kenardan kenardan Alanya'ya kadar yolu var işte.

Hadi geçmiş olsun bir mim'in daha sonuna geldik. Mimleyecem mimlemesine ama muhtemelen mimleyecek olduklarım başkası tarafından mimlenmiştir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi sen buraya yazıyorsun ya, Yaz be! Yazana birde sen yaz.