24 Mayıs 2012 Perşembe

Uzun Evliliklerin Sırrı

Burada evlilikle ilgili ahkam kesmeyecem elbette ama "bence" bir kaç tespit, belkide görüşümü bildirecem. Zaten her sitede "uzun evliliklerin sırrı" ile alakalı olarak bolca yazılar var. Hatta aylık çıkan her derginin içinde bile iki ayda bir tekrarlanan uzun evlilik anketleri, kelamları vs. vs...

Ben henüz evlenmedim, ucuna bile gelemedim, hatta etrafımdaki çoğu çift boşanmış durumda. Ama tespit yapmayacağım anlamına gelmiyor tabiki. Çünkü şöyle düşünün, belkide dediklerimi onlarda görmediğim için hepsi boşanmıştır? Neyse çok uzatmayacam belkide bu dediklerimi sevgilinizle uygulayabilirsiniz. Hem bir değişiklik olur. Zaten o sürekli başınızı koyduğunuz tek kişilik, ince yastığı bel altına alarak seviş seviş nereye kadar? Farklı şeyler de deneyin.

Kural 1: Yatağa Küs Girmemek
Tamam zaten bunu hepimiz biliyoruz ama uygulamıyoruz. Bunun üstüne pek bişey demeyecem, zaten kural ikinin yolunu yapmak adına mecburen yazdım. Ama ister istemez insan en çok sevdiğini öldürdüğü için gün olur seyran olur baya bi zaman gelir büyük bir kavga, trip vari şeyler olmaya başlaması doğaldır. Haliyle ardı ardına derken artık yatakta bile olmaması gereken küslükler başlar ki iş buraya geldiyse mutlaka ilişkiyi bir check-up'a sokmanın zamanı gelmiştir demektir.

En Önemli Kural 2: Tek Yastık.
Genelde hepimiz anneanne yada babaanne yastığı olarak biliriz. Böyle kolon gibi uzuncana ve bütün yatağı kaplayan kütük gibi yastık. Evliliğin anahtarı bu yastıkta yatıyor bence. Çünkü seviştikten sonra olsun, kavgadan sonra olsun kıçını dönüp yatma yastığa sarılarak uyuma olayını ortadan kaldırıyor. Mesela çatır çatır seviştiniz ve sonunda bitkin düşen vücudun isteği 3-5 dakika olsun dinlenmektir. Bu sırada biz erkekler, genelde yaptığımız hareket o şaşkoloz zaman diye tabir ettiğim zaman aralığında bilinç yerinde olmadığı için çoğu zaman yastığa sarılıp uyuruz. İşte anane yastığı bu salakça durumu ortadan kaldırıyor. O yastık aranızı birleştirir. Yeri gelir çiftlerin ikisi birden yastığı ortalarına alarak uyurlar (deneyin) Bence büyük büyük büyüklerimiz yastığa sarılıp yatmak yerine birbirlerine sarılıyorlardı. Öyle kocaman yastığın altına başlarını gömüp trip attıklarını da sanmıyorum! Yanındakinin canını sıktıklarını! Düşünün bir bakalım anane yada babaannelerimiz zamanında hayat bugünkünden daha rahat mıydı? Bir şeylere ulaşmak daha mı kolaydı? Tam aksine adamlar karne ile ekmek alıyorlardı! Bu kadar rahata varıp "Amaaaaan koy götüne" cümlesini kurmak yerine direniyorlardı sonuna kadar. Rahat bulup kıçlarını yaymıyorlardı... Bana anlatılıp benim duyduklarım yada eski filmlerden, fotoğraflardan gördüklerim kadarıyla baya bir zordu. Biz şimdi nostaljik diye farklı bi hava katıyoruz ama o zamanlara gitsek hemen kaçarız! 

Onlarda yer yer isyan edip belki birbirlerine bağırıyorlardı ama "Tek yastıkta kocuyorlar"dı... Kokuları ise ayrı ayrı yastıklar yerine tek yastığa siniyordu. Uyku sırasında soludukları kokular kendi kokuları yerine birbirlerinin kokularıydı. Bu yüzden birbirlerini benimseyip, bencil olmuyorlardı...

Bence evinizde tek yastık bulundurun. Bir farklılık olsun deneyin. Kaybedecek neyiniz var? Hiç yoktan fantezilerinizde çok yardımcı olur.

19 yorum:

  1. ne yani evliligin sirri bu mu iki tanecik midir?dergi su bu dedin ben rahat bi 10sir bulurum dedimdi valla hevesim kursagimda kaldi bu arada keramet yastiktaysa tamamdir yahu oldu biliyorum artik adam beni birakip kacar mi derdim silindi resmen beynimden =) ayrica evet yastigi hele o kolon gibi kalin yastigi araniza alip yatmayi cidden deneyin o bacaginizin arasina alip yattiginiz yorgan ne ki o yastiktir bu isin asil olayi bence de Deneyin!eline saglik Lokes ama arkasi yarin olsun bunda da rica edicigim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle 10 sır falan yok. Atla deve değil yani :) Hepi topu 3-5 şeyden ibaret. Arkasını yarına bırakmak içinde şu güzide yalnızlığıma tatlı bir tebessüm ettirecek birisi lazım :) Tek yastıkta uyuma olayını deneyip olayların gelişmesini görmem gerek :)

      Sil
    2. himm sana tebessum ettircek hatun elbet bulunur da sen onu her zamanki gibigecen gene terkedildim serisinin basrol oyuncusu yaparsin kanimca =) e haydi hatununu cabuk bul da biz de sebeplenelim yahu

      Sil
    3. Aaaaa... G.G.T Serisinin başrol oyuncusuymuş :)) Her seferinde Terkedilen ben oluyorum ama gel gelelim suçlu gene ben oluyorum.. "Bir kadın var" serisinin başrol oyuncusu olması bir tebessüme bakar. Kısmet bu işler kısmet :))

      Sil
  2. Benim çeyizimde var o tek yastıklardan:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen büyüklerden birisi koymuştur o yastığı :) adettendir :)

      Sil
  3. o yastıkta keramet demekki.hemen yaptırmalı öyle bir yastık.güzel paylaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etrafında hali hazırda hemen her sokakta bulunan yorgancılardan varsa sabah siparişi versen akşama alırsın :) Eskiden her yerde vardı :)

      Sil
  4. evlilik sırlarının sadece yatak odasıyla ilgili olması neden acaba? :)) tek yastık olayını ben de daha önce düşünmüştüm ama yastık zevkleri tutmayınca sadece teoride kalan güzel bir fikir oldu ama destekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliğin anahtarı yatak odasında, kokuyu alıp içine sindirmede :)) Yastık zevkini falan bir kenara al dene... 3-5 gün sonunda alışırsın :))

      Sil
    2. ortopedik yastıkların çift kişilik olanından yapmıyorlar maalesef yoksa bana göre hava hoş... Yastık bahane zaten, büyük olmuş küçük olmuş farketmez, isteyen her türlü paylaşır, değil mi?

      Sil
    3. Halen ortopedik diyorsun :) En iyisi sevdiceğinle beraber bir anneanne yastığı doldurun. Hem birlikte yapmış olursunuz. :) ortopedik olmaz belki ama yemişim ortopedikliği... :)

      Sil
  5. birincisi şarkılar şahane!
    ikinci olarak da evet önceden evlenmemiş olmak bu konuda insanın bir fikre sahip olmasını engellemez.
    Güzel tespitler :)
    Özellikle yastık çok mantıklı geldi.
    Yine de rahat olur mu bilemedim ehe.
    yatağa küs girilmemeli konusunda da haklısın hatta bunu uzaktayken bile uykulamak lazım -uygulamaya çalışıyorum- yani kesinlikle o günü küs bitirmemek için uğraşırım..
    ama bazen de bazı konularda kafayı toplamak için zaman gerekiyor ve o da geceye denk gelebiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde işin zormuş be. uzaktan uygulamak vs...
      Bazen kafayı toparlamak için bile olsa küs olduğunda olaya tek taraflı bakacağının sende farkındasındır... olmayın olmayın küs olmayın :)

      Sil
    2. aah ah keşke engelleyebilse insan.
      uzaktayken elden telefon düşmez hale geliyorsun. bi gülücük eksik konuldu mu mesajda trip sanacak kadar kafayı yediğimi hatırlıyorum.
      ki eskiden bu kadar çok mesajlaşan kızlarla dalga geçerdim, hayat işte ehe :))
      sonuç olarak engelleyemiyorsan bile yumuşak kapatacaksın geceyi diyelim en azından iyi geceler öpücüğü veya "mesajı" ile :)

      Sil
    3. önceki yorumda şarkılar için teşekkür etmeyi unutmuşum :) sağol, hoşuna gittiyse dilediğin zaman keyfini çıkart :)
      Mesajlaşmak bana göre başlı başına bir yetenek. Hemen cevap vermek, ölümüne çişin gelse bile telefonu yanından ayıramamak, yeri geldiğinde sabah ezanına kadar takır takır telefonla uğraşmak, yeri geldiğinde yanlış anlaşılmayı düzeltmek için uzun uzun yazmak... :)) Zor işler bunlar be...
      He birde bu var, http://lokeskuyrugu.blogspot.com/2012/02/mesajda-son-cumle-kalcdr_06.html

      Sil
    4. gerçekten gözlem yeteneğin çok güçlü hehe :)
      bakıyorum hemen yazıyaaa.
      dinlerim arada ya çok güzel oldu bu playlist :)

      Sil
  6. Tek yastık olaya farklı bi bakış açısı kazandırmış resmen.:)
    Sevdim, bence denemekten zarar gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denenmesi gerek... Kaybedecek ne var ki? :))

      Sil

Şimdi sen buraya yazıyorsun ya, Yaz be! Yazana birde sen yaz.