16 Mart 2012 Cuma

Che'mim

Gülhane '11
" Hani küçükken sokakta top oynardıkta bazı teyzeler kapısının önünde örgü örerdi ya heh işte o " dedim ve bir bakmışım mimlendim. Tam olarak çözemesemde bu mim dalgasının nasıl devam ettiğini elimden geldiğince yapmaya çalışacam işte Cherry. Hadi bakalım;

1 - Kendini seviyor musun?

Nasıl sevmem ya, o kadar çok seviyorum ki gece uyurken kendime sarılarak uyuyorum. Bana sarılıp uyuyan olduğunda onu daha çok seviyorum o ayrı. Gözünden bir canlandır bakalım kendisine sarılıp uyuyan birisini :) yok yok tamam sevmem ama bol bol dalga geçerim kendimle.

2 - Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?

Fotoğraf çekmek. Ama öyle stüdyo ortamında değilde daha çok dağ bayır gezerken deklanşöre basmak. Amatör fotoğrafçı diye algılama hemen sadece deklanşöre basınca çıkan o shutterın sesini seviyorum. Hobi heh hobi. Aylardır yapmadığım halı saha maçları da var. Kar yağmur demeden oynardık ama mazide tatlı bir gülümseme olarak kaldı. Hee birde olmazsa olmazlarımdan An-ı birlik karar alıp;
+Hadi Ankara'ya gidelim. -Olur
+Hadi İzmir'e gidelim. -Olur
+Mardin'e uçak biletleri ucuzlamış gitsek ya? -Olur.
+Aloo hadi in aşa Ankara'ya gidiyoruz sabah geri dönecez. -Tamam bekleyin.
seferlerim. Şaka gibi gelir belki ama "nargile içelim hadi" diye evden çıkıp Ankara'da Anıtkabiri ziyaret ettiğimizi hatırlıyorum. :)
Birde film arşivi. Arşivlemek yani.



3 - Hedeflerin nelerdir?

Şu anlık tek hedefim beğendiğim bir lensi almak. Herşeyi o alacağım lense göre ayarlamaya çalışır durumdayım. Ve kafamız estiğinde benimle kendisini Taksim'e atabilecek kafa dengi birisini bulmak. Etrafımdakilerin kafasını çelmeye çalışıyorum artık.

4 - Kendini 1 cümleyle anlatabilir misin?

Her şeyi düzgün okumak zorunda değiliz.

5 - Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Uçuk ve diş ağrısından nefret ediyorum. Dişçiden de bir o kadar korkuyorum. Ağzını yaya yaya konuşan kapçık ağızlı kızlardan nefret, nefret, nefret ediyorum. Türk acıtasyon dizilerinden ve tuvaletteyken kapının zilinin çalmasından nefret ediyorum! Bi huzur verin arkadaş ya!

6 - Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
- He bak bu kolay soru çünkü favori şarkılarım için tıkla! Ama tam daha bitiremedim liste yapmayı. Henüz bir sürü eklemediğim var. Ara ara kontrol edersen güncellendiğini fark edersin zaten Che :)
- Filmler için tıklama çünkü onları yazmak zorundayım. Fight Club, Olağan Şüpheliler, Lord Of War Kaybedenler Kulübü, 25th Hour, Inglourious Basterds, Der Untergang, Shutter Island, Snatch, The Bang Bang Club, Seven Years in Tibet, The Game, Face/Off, Next, V For Vendetta, The Fall, Mr. Nobody, he birde şu Stieg Larsson - Millennium serisinin filmleri. Bu arada tam bir Nicolas Cage manyağıyım.
- Kitaplara gelirsek baya var esasında ama şuan aklıma gelenler, Sil baştan, Kayboluş, Aklından bir sayı tut, Serseri Serisi. Şuan Suç'a başladım ama bir türlü de başlayamadım desem yeridir. Parmak kalınlığında kitaba adam akıllı bir zaman ayırıpta kitlenemedim.

7 - İlham aldığın kişiler kimlerdir?

Natalia Oreiro, Herkül, Zeyna'yı gençliğinde harcamış bir insan olarak kafam çok karışık. :)

8 - Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?
Önce ne olduğunu anlamaya çalışırdım, sonra "Bu kimiiiiiinnn" diye bağırırdım. Kimseden ses çıkmazsa katlar cebe atardım. Şimdi en başa dönelim hadi, Death note ne ya?


Galiba şimdi benim birilerini mimlemen gerekli ama tam çözemedim bu işi ya. Birisi bana anlatsın şu olayı da doğru mu yapıyorum yanlış mı bende bileyim bari. Valla hatun'a ayıp olacak en sonunda. Umarım doğru yapmışımdır.





4 yorum:

  1. ehehe iyi ki mimlemişim seni, çok eğlendim okurken :)

    death note benim bildiğim, defterde yazılı olan kişi ölüyo, dizisi mi ne varmış, izleyenler izle mutlaka filan diyor da ben izlemedim :)

    şarkılardan da where is my mind harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heee. demek sorulmaması gereken soruyu sormuşum ben :)) Hay bahtıma emi :))
      Şuan liste sonunda olanda benim favorim. Niye sona koymuşum bilmiyom ama :))

      Sil
  2. ne olursa olsun ben 4. sorunun cevabına bayıldım =)=)

    YanıtlaSil

Şimdi sen buraya yazıyorsun ya, Yaz be! Yazana birde sen yaz.